D E L T A 6 4 Copyright 1985 Jyri Lehtonen --------------- Pelissä puolustetaan kuvaruudun alalaidassa olevia DELTA-planeetan asukkaita KERMEX -planeetalta olevia robottialuksia vastaan. Tuki- alus voi ampua yhden laser -ammuksen kerrallaan. Alimpana lentävä hävittäjä pommittaa asukkaita sekä tukialusta. Hävittäjä laskeutuu jokaisella ylilennolla hiukan alemmaksi. Peli päättyy hävittäjän päästessä planeetan pinnalle. Osuma ylimpänä lentävään sukkulaan tuottaa 30 pistettä, keskellä lentäviin risteilijöihin 10 pistettä ja alhaalla lentävään hävit- täjään 50 pistettä. 10 000 pisteellä saadaan yksi uusi tukialus. Peli käynnistetään painamalla F1-näppäintä taikka peliohjaimen tulitusnäppäintä. Tukialus liikkuu vasemmalle näppäimellä Z sekä oikealle näppäimellä C. SHIFT -näppäimellä voit ampua. Ampuminen on jatkuvaa SHIFT/LOCK -näppäimen painalluksella. Tukialusta voi- daan liikuttaa myös peliohjaimella, jolloin ampuminen tapahtuu ohjaimen nappia painamalla. Pelin alkaessa pelaajalla on kolme tukialusta. Pommin osuma tuhoaa tukialuksen. Peli loppuessa kaikki tukialukset ovat tuhoutuneet. Pelin loputtua nähdään kuvaruudulla vuorotellen ohjelman nimiösivu sekä neljän parhaan pistemäärän taulukko.